سخته بدون تو ...
 
کلبه عشق
یک شنبه 24 مهر 1390برچسب:, :: 17:48 ::  نويسنده : بهار
یه کاری کردی به قلبم که بدونت حتی مردن
سخته حتی بی تو موندن لذت از زندگی بردن

یه کاری کردی که از یاد نمیری حتی یه لحظه
دیگه عشقت کرده پیرم اما باورکن می ارزه
دیدن تو گرچه از دور واسه من یه جور امیده
یه چیزی مثل یه جادو که بهم بها نمی ده

این مهمه که می دونم واسه من چقدر عزیزی
من که جام عشق دادم چه بنوشی چه بریزی
یه کاری کردی به قلبم که بدونت حتی مردن
سخته حتی بی تو ای خوبم لذت از زندگی بردن


نظرات شما عزیزان:

Mohammad
ساعت14:17---6 آبان 1390
شعر زیبای بود ممنون

Mohammad
ساعت15:20---25 مهر 1390
سلام من تو رو لینک کردم حالا نوبت توئه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 49
بازدید ماه : 49
بازدید کل : 33523
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1